ny dag nya tag

godmoron på er. Vaknade för en stund sen.Drömmde nåt jätte konstigt,orkar inrte skriva upp allt. Men idag är det söndag,helgerna går så himla fort nu för tiden. Har ingen anning vad jag ska göra idag faktist men en sak jag längtar efter är sommarn och när jag fyller arton år! när jag är arton kommer det att hända massor! jag kommer att förändras totalt. men idag ska jag och mamma kolla på lägenhet till mig,ni som inte visste så har jag tänk mig att flytta hemmifrån med en kompis, har ju fått ''jobb'' och sånt nu så en bra början ju.har längtat efter sånnahär stunder.allt går fan uppåt för mig nu. sa ju att 2010 skulle bli mitt år. men iallafall nu ska jag fixa mig lite puss på er sötnosar
2010-02-07 @ 12:19:10 the perfect life of Permalink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0