lite bilder från åre

hade jätte kul i åre. men sista dagen var bäst. jag och carolina orkade inte åka skidor så vi åkte till ett jätte mysigt cafe där vi träffade några skit sköna killar dom var runt 20 -25 år . hade det jätte trevligt. så vi satt och pratade med dom och tog lite kort haha. fan att jag inte kommer ihåt vad dom heter men ena killen (som sitter i vit tröja) sa. ni är jävla snygga brudar för att komma från västkusten. haha. men hade verkligen jätte roligt och att få slippa trökiga balltorp ett tag var skönt. och det bästa efter en hård dag skidåkning gick jag och carro alltid till bastun och så solade vi ganska ofta. och sen hyrde vi en bubbelpol för 600 kr för en kväll.och även där var vi med ett par killar fast i våran ålder då. vi var två dom var tre.alla såg bra ut med pontus var snyggast oh klart fick jag hans nummer! :Dhihi.menmen hade verkligen skit kul under lovet ,hoppas ni hade det lika bra. för imorgon börjar fitt skolan (Y)







haha! killen i bakgrunden med gul jacka var fan psykopat haha. han kom och sa hey,
visst inget fel. men sen stog han och snurra runt med sin lilla påse typ 10 varv
, ba wii wiii tjoho HAHA! lite roligt.



2010-02-21 @ 13:47:40 the perfect life of Permalink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0