ni är värdefulla

det finns alltid nån/några som betyder extra mycket i ditt liv. Jag har två stycken. Carolina & Amanda. Finns inga ord som beskriver dom två! Båda är mina syskon livet ut. skulle inte kunna tänka mig en dag utan dom. Älskar dom mest.
amanda
åh heregud , hon är den mest anorlundaste på hela jorden men på ett bra sätt. hon får mig att skratta hon får mig att le. HOn är min storasyster och en jag ser upp till. hon verkligen förtjanar det bästa. Vi har gått
igenom mycket under våra liv och skapat många minnen tsm. KLart att jag aldrig kommer släppa taget om henne. HOn är helt enkelt underbar.

Carolina

Den mest roligaste tjejen jag känner. Jag och hon har något gemensamt och det är damp! vi är innesittarna i balltorp, HAHA undra hur många blåmärken hon har efter jag har slått henne ;o hon är en snäll människa som sprider glädje till andra. HOn är min lilla lilla syster(3år;)och betyder allt. Hon var min första barndomsvän, och är det forfarande. 12 år tsm känns underbart, men det ska bli fler!
2009-12-26 @ 13:23:39 the perfect life of Permalink

Kommentarer
Postat av: carro

AWWW, SOOFUUY I LOVE YOOOU, GULLIG TEXT. DU SKA NT MOBBA MIG FÖR JA E 3 ÅR, DU ÄR LIKSOM 3,5 ÅRRR HAHAHA §§§§ GUD SÅ MÅNGA DE ÄR ;o =INGA DU ÄR SVAG ** :d

LOVE UU U U U U U U U U UU U U MEAT§1§§§§§§§§§§§

2009-12-27 @ 02:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0