blir inte bättre än såhär!

just nu sitter jag vid mammas dator igen och är med nassta. Nassta sitter i mitt rum vid min dator. Vi är haft en sån roligt kväll så edt blir inte bättre än så här.!!*.. Fick en vodka och några cider och hade skit skoj. är fortfarande lite borta men det går nog över.! Asso det roligaste/tråkigaste hände idag. jag är så dum så jag öppna dörren hemma hos mig så stack ceasar ut och jag såg han inte (jag skulle ställa mig på mitt räcke?) iallafall, 5 minuter senare märker jag att min hund är borta så vi får panik och letar i hela huset och han är inte där!!. så vi sprang ut för att leta, men vi hitta han inte! jag börja fan gråta trodde han hade blivit påkörd eller nåt! ;o men sen komm han nerspringande från en backe och vi springer mor varandra som värsta kärleksparen(HHA) och det var det! HHAHA bästa dagen. Och PS det är förfasiken nyår om 24 timmar ;O;O;O;O;O;O PÖÖSSSSSSSS

2009-12-30 @ 01:19:22 the perfect life of Permalink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0